نتیجه‌ای یافت نشد

قوانین تعویض و عودت کالا

بسیار خوشحالیم که شما مشتری عزیز عضوی از خانواده ی بزرگ چرم کاکتوس هستید. خط مشی اصلی تک تک ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد. و تمام تلاشمون را انجام می دهیم که با استانداردترین شرایط، سفارشات به دست شما برسد و تجربه لذت بخشی از خرید محصولات چرم کاکتوس داشته باشید. با این وجود ممکن به علل متفاوت شما عزیزان تقاضای برگشت محصول را داشته باشید که در این صورت همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش در خدمت شما هستند تا مراحل انجام ثبت برگشتی شما را پیگیری نمایند.

ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

1- نیاز به تعویض سایز و یا رنگ

2- منصرف شدن از خرید

3- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با کالای ثبت سفارش شده

4- به علت ایراد کیفی و یا مشکل ظاهری

توجه بفرمایید ارجاع و تعویض کالا با توجه به قوانین زیر صورت گرفته و در غیر اینصورت شرکت چرم کاکتوس مسئولیتی بر ارجاع و تعویض نخواهد داشت.

1- درخواست تعویض سایز و رنگ کالای سفارش داده شده

  • در صورت نیاز به تعویض سایز ثبت شده در پایگاه های فروش چرم کاکتوس، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا واحد خدمات پس از فروش را مطلع فرمایید و شماره فاکتور را از طریق واتس اپ برای شماره 09335491322 ارسال فرمایید تا کارشناسان پشتیبانی ما مراحل ارسال را به شما اطلاع دهند.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید:

  • کالا با شرایط اصلی و بدون استفاده (در خصوص کفش فقط روی فرش پرو شده باشد.) در جعبه ی اصلی شرکت مرجوع شود.
  • برگه ی فاکتور در بسته بندی مرجوعی ارسال گردد.

در کلیه قوانین برگشت کالا در چرم کاکتوس در صورتی که محصول به همراه هدیه ارسال شده باشد بازگرداندن آن نیز الزامی می باشد

2-اگر کالای تحویلی مغایر با سفارش ثبت شده در سایز و رنگ باشد:

  • در صورت وجود مغایرت مثل رنگ ،سایز و یا کد خریداری شده توسط شما مشتری عزیز به نسبت سفارش ثبت شده در پایگاه های فروش چرم کاکتوس، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا واحد خدمات پس از فروش را مطلع فرمایید و شماره فاکتور را از طریق واتس اپ برای شماره 09335491322 ارسال فرمایید تا کارشناسان پشتیبانی ما مراحل ارسال را به شما اطلاع دهند.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید:

  • کالا با شرایط اصلی و بدون استفاده (در خصوص کفش فقط روی فرش پرو شده باشد.) در جعبه ی اصلی شرکت مرجوع شود.
  • برگه ی فاکتور در بسته بندی مرجوعی ارسال گردد.
  • در صورت نیاز به تعویض درخواست خود را به صورت مکتوب داخل جعبه ارسال فرمایید.

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

توجه فرمایید که در صورت عدم رعایت موارد فوق، ضمانت 7روز بازگشت کالا از بین رفته و شرکت چرم کاکتوس مسئولیتی در این قبال برعهده نخواهد داشت.

در کلیه قوانین برگشت کالا در چرم کاکتوس در صورتی که محصول به همراه هدیه ارسال شده باشد بازگرداندن آن نیز الزامی می باشد.

3- اگر به هر علتی از خرید خود منصرف شدید:

  • اگر قبل از ارسال سفارش، تصمیم به مرجوعی خود را به واحد ثبت سفارش اعلام بفرمایید مراحل لغو سفارش صورت می پذیرد.
  • اگر بعد از دریافت محصول خریداری شده منصرف شدید حداکثر تا 7روز پس از تاریخ سفارش و دریافت محصول شماره فاکتور را برای همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش به شماره 09335491322 واتس اپ فرمایید تا کارشناسان پشتیبانی ما مراحل ارسال را به شما اطلاع دهند.

خواهشمند است جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان، محصول خریداری شده را مطابق شرایط اصلی با بسته بندی اولیه و مصرف نشده مرجوع نمایید.

 استرداد مبلغ، پس از تایید نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش به نام صاحب فاکتور امکان پذیر می باشد.

4-اگر کالای خریداری شده، ایراد کیفی داشته باشد:

  • ایراد کیفی یا مشکل ظاهری محصول دریافتی خود را باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت با ذکر شماره فاکتور به همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش به شماره 09335491322 واتس اپ فرمایید تا کارشناسان پشتیبانی ما مراحل ارسال را به شما اطلاع دهند.
  • این خدمات فقط مشمول کیف و کفش های خریداری شده قبل از استفاده می باشد. رویت خط و خش روی کالا به علت استفاده نادرست پس از مصرف مشمول این خدمات نمی شود.
  • در صورت مخدوش و یا پاره بودن جعبه در هنگام تحویل شرکت پستی، میباست از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن شرکت چرم کاکتوس هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

بدیهی است پس از خودداری نمودن از تحویل کالا حتما و سریعا این موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان چرم کاکتوس به شماره 09335491322 و یا 02165400421 اطلاع رسانی فرمایید

چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

مشتری گرامی چنانچه ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا است موارد زیر را جهت ارجاع به شرکت چرم کاکتوس را رعایت نمایید :

- لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی کالا را به صورت خودسرانه به شرکت چرم کاکتوس ارسال نفرمایید. حتماً بعد از هماهنگی به شعبه ارسال کننده کالا ارسال فرمایید.

-  در صورتی که تعویض و یا ارجاع کالای مورد نظر مشمول شرایط مذکور بندهای بالا باشد. تا ظرف حداکثر ۷ روز از تاریخ ثبت سفارش با واحد پشتیبانی مشتریان چرم کاکتوس به شماره 09335491322 و یا 02165400421 تماس بگیرید و این موضوع را کارشناسان انتقال دهید.

- پس از هماهنگی مشتری با واحد پشتیبانی مشتریان چرم کاکتوس، کالا توسط شرکت چرم کاکتوس از مشتری تحویل گرفته خواهد شد. و یا برای مشتریان ساکن در شهرستان، کالا توسط مشتری به صورت پستی فرستاده خواهد شد.

- چنانچه کالا بدون ایراد تشخیص داده شود. واحد پشتیبانی مشتریان، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند. دراین مرحله کالا بصورت امانی تا 1ماه نزد شرکت چرم کاکتوس باقی خواهد ماند و مشتری میتواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت نماید و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای مورد نظر در عرض 1ماه، شرکت چرم کاکتوس در قبال کالا و زیان های وارد شده بر آن و یا مفقودی آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

-چنانچه مشتری محق باشد، به مشتری اطلاع داده شده، کالا تعویض و برای مشتری بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

بازگشت وجه

- پس از ارسال کالا توسط مشتری و دریافت کالا توسط شرکت چرم کاکتوس، بررسی و نظر نهایی کارشناسان خدمات مشتریان به طور میانگین حدود یک هفته زمان خواهد برد و پس از این مدت، کارشناسان خدمات مشتریان شرکت چرم کاکتوس با مشتریان تماس گرفته و نتیجه را به مشتری اعلام خواهند نمود.

- پس از تماس کارشناسان پشتیبانی با مشتریان، چنانچه نیاز به بازگشت وجه به مشتری باشد،  در صورت درخواست مشتری نسبت به واریز، مبلغ طی 5 روز کاری برای مشتری واریز خواهد شد

- لازم به ذکر است شرکت چرم کاکتوس، در صورت عدم موجودی و یا تغییر قیمت کالای مرجوعی، تنها متعهد به برگرداندن مبلغ کالای خریداری شده اول (همان مبلغی که در فاکتور مشتری درج شده است) خواهد بود.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شده باشد، هزینه های بازگرداندن کالا اعم از بسته بندی و حمل و نقل ارسال اولیه و ارسال مجدد کالا به انبار چرم کاکتوس برعهده مشتری خواهد بود.
  •  
  • اگر مشتری به علت مشکل کیفی و یا مغایرت سفارش با محصول دریافتی که توسط کارشناسان بخش خدمات فروش هم به تایید رسیده باشد ناچار به برگشت محصول شده باشد کلیه هزینه های بازگرداندن کالا اعم از بسته بندی و حمل و نقل و ... به عهده چرم کاکتوس می باشد. که برای واریز کردن هزینه پست به حساب مشتری قبض معتبر شرکت پست الزامی می باشد.
  • در صورت درخواست مشتری مبنی بر تعویض سایز و یا رنگ هزینه ارسال و دریافت مجدد سفارش به عهده ی مشتری محترم می باشد.

توجه داشته باشید که جایگزین کردن کالا فقط در صورت وجودی کالا میسر می باشد و در غیر این صورت مبلغ درج شده در فاکتور به حساب مشتری مسترد می گردد.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید اگر از خدمات فروش حضوری اسنپ پی استفاده می کنید با توجه به قوانین جاری اسنپ پی، امکان عودت کالا و ثبت مرجوعی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

۱۴۰۱/۶/۱۳ ۱۲:۴
ثبت نظر
  • جعفری - ۱۴۰۲ شنبه ۸ مهر

    با سلام لطفا فاکتور شماره #41037 مبلغ فاکتور 17,000,000 ریال می باشد که تاریخ 1402/07/05 خریداری شده را مجددا ارسال نماید با تشکر از کارخانه چرم کاکتوس

  • اسکندری - ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند

    سلام مرجوع شدن کالا فقط برای خرید اینترنتی هست یا شامل خرید حضوری هم میشه ممنون

  • اسکندری - ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند

    سلام مرجوع شدن کالا فقط برای خرید اینترنتی هست یا شامل خرید حضوری هم میشه ممنون

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . در خرید حضوری هم درصورت عدم استفاده تا 24 ساعت امکانش رو دارید .

مقالات مرتبط

با ساختن حساب کاربری در زمان خرید صرفه‌جویی کنید

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

کد وارد شده در پیامک بازیابی را اینجا وارد کنید

تومان
تخفیف شما : تومان

تومان

رنگ
سایز