نتیجه‌ای یافت نشد
گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش

گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش کالا

کلیه محصولات شرکت چرم کاکتوس دارای 6 ماه خدمات پس از فروش می باشد که از زمان ثبت فاکتور شما محاسبه میگردد.

مواردی که شامل خدمات پس از فروش رایگان محصولات کفش و بوت می باشند:

  1. در صورتی که در طول مدت گارانتی شکستگی در زیره ایجاد شود و یا زیره باز شود، واحد خدمات پس از فروش چرم کاکتوس مراحل تعویض زیره را انجام می دهند.
  2. در کفش های پاشنه دار در صورتی که پاشنه کفش کنده شود، واحد خدمات پس از فروش چرم کاکتوس اقدامات لازم را جهت تعویض آن انجام می دهند.
  3. در صورتی که زیپ محصولات خراب شود، تعمیر آن توسط واحد خدمات پس از فروش چرم کاکتوس صورت می پذیرد.
  4. بازشدن دوخت کفش نیز مشمول خدمات پس از فروش چرم کاکتوس می باشد.
  5. شکسته شدن سگک و یراق کفش ها مشمول خدمات پس از فروش می باشد.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود به شرح ذیل می باشد:

  1. قالب های کفش بر اساس استانداردهای کلی برای آناتومی پا طراحی می شوند و با توجه به فیزیک پاهای متفاوت ، راحتی کفش برای پاهای افراد مختلف یک امر نسبی خواهد بود. از این رو بررسی مناسب بودن و راحتی کفش باید در زمان تحویل کالا و با پرو کردن روی فرش ارزیابی گردد. در صورت استفاده شدن در بیرون از منزل شامل گارانتی تعویض نمی باشد. (مواردی از قبلی ناراحتی در پشت و یا پنجه کفش و ...)
  2. از این رو که الکل حلال رنگ چرم می باشد. در صورت تماس مواد ضدعفونی کننده و یا ادکلن با محصولات مشمول گارانتی نمی باشد. بنابراین از تماس هر گونه مواد شیمیایی آغشته به الکل از قبلی ادکلن و مواد ضدعفونی کننده با چرم خودداری فرمایید.
  3. بریدگی ناشی از برخورد زیره و یا رویه چرم با جسم تیز و برنده، شامل گارانتی نمی باشد.
  4. در صورتی که در زمان گارانتی کالا، تعمیرات به غیر از واحد فنی چرم کاکتوس واگذار گردد کالا دیگر مشمول گارانتی نمی باشد.
  5. برای نگهداری از محصولات چرم کاکتوس باید از پک مراقبتی چرم کاکتوس استفاده شود. در صورت استفاده از مواد نامرغوب که باعث صدمه به چرم شود، محصول مشمول گارانتی نمی باشد.
  6. برای تمیز کردن محصولات چرمی، کالاها را با آب نشوئید و داخل ماشین لباسشویی نندازید در این صورت کالا مشمول گارانتی نمی باشد.
  7. شایان ذکر است که کالاهای خریداری شده در زمان تخفیفات و پروموشن ها مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان نمی باشند

۱۳۹۹/۹/۳۰ ۱۸:۵۱ ۹۳۷۳

امتیاز دهید

ثبت نظر

  • - ۱۴۰۲ شنبه ۱۹ اسفند

    سلام تعويض هم دارين؟

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب 🌸🌵 تا ٧ روز امکان تعویض و عودت کالا دارید فقط روی فرش پرو بشه

  • حسین پور - ۱۴۰۳ جمعه ۱ تير

    با سلام و عرض ادب عذرخواهی میکنم من بتازگی کفشی رو خریداری کردم از شرکت شما و چون سایزم چیزی بین ۳۷ و ۳۸ بود سایز ۳۸ و سفارش دادم که الان برام خیلی بزرگه امکان تعویض سایز وجود داره ؟و البته سه زوزه خریداری شده و الان بدستم رسید و در تخفیف خریداری شده با تشکر

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . امیدوارم حالتون خوب باشه . برای انجام تعویض سایز تو واتس اپ پشتیبانی درخواست بدید

  • نگار صفار اول - ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد

    سگک صندل من شکست میخوام از گارانتی استفاده کنم

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . لطفا در واتس اپ پشتیبانی درخواستتون درج کنید براتون ارسال کنیم

  • soheilfalaki - ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ شهريور

    سلام اقا من پیام هم گذاشتم من ۴۴ ثبت کردم ولی ۴۰ خورده تو سفارشام الان ۴۴ موجوده داخل سایت لطفا سایز سفارش من رو عوض کنید تا تموم نشده

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . پیام شمارو به همکارانم انتقال دادم شنبه صبح قرار شد بررسی کنند

  • فریبا - ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور

    سلام.وقت بخیر.من امروز صندلمو دریافت کردم ولی کوچیکه میخوام با ی سایز بزرگتر تعویض کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . کافیه از منو سایت لینک تغییر و پیگیری سفارش بزنید و داخل اون صفحه فرم کامل پر کنید همکاران ما جهت انجام و راهنمایی به شما تماس میگیرند.

  • نسترن - ۱۴۰۳ دوشنبه ۲ مهر

    چند روز پیش توی تخفیفات ازتون بوت خریدم خیلی هم زود به دستم رسید🌹 خیلی عالی بود خیلی دوسش داشتم و با این که خیلی نگران سایز بودم چون پنجه پام پهنه خداروشکر اندازه بود و نیازی به تغییر سایز نبود🥰

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . مبارکتون باشه خانم صفری عزیز ، امیدوارم تو مسیر موفقیت گام بردارید .

  • - ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ آذر

    مدلهای خوب وشیک وراحت

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . ممنونیم از درج نظرتون

  • زهرا فرخی - ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۹ بهمن

    سلام وقت بخیر، جسارتا ، چرا تلفن سایت رو پاسخگو نیستید؟!

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض احترام . در زمان کاری تماس بگیرید همکاران من در خدمتتون هستند.

  • نیشابوری - ۱۴۰۳ دوشنبه ۶ اسفند

    سلام وقت بخیر دیروز سفارشم به دستم رسیده و یک سایز متاسفانه برام بزرگه به پشتیبانی واتساپ هم پیام دادم می‌خوام تعویض سایز انجام بشه

  • نیشابوری - ۱۴۰۳ دوشنبه ۶ اسفند

    سلام وقت بخیر من دیروز سفارشم به دستم رسیده متاسفانه یه سایز برام بزرگه و می‌خوام یه سایز کوچک تر برام بفرستین به پشتیبانی واتساپ هم پیام دادم لطفاً پیگیری کنین چون توی قوانین سایت نوشته بوده حداکثر تا 24 ساعت برای تعویض به پشتیبانی پیام بدین،ممنون

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . شما تو منو سایت لینک تغییر و پیگیری سفارش باز کنید و فرم پر کنید

  • رویا - ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۳ اسفند

    سلام وقت بخیر من جمعه از شعبه مگامال دوتا کفش تهیه کردم ولی تو فاکتورم رو یه کفش تخفیف اعمال شده بود در صورتی که هر دو کفش تخفیف داشت فروشنده هم با توضیحات اضافه خواست کارش رو رفع و رجوع کنه من چجوری میتونم پیگیری کنم

    چرم کاکتوس :

    سلام و عرض ادب . همکارانم در حال بررسی موضوع شما هستند احتمالا خطا نرم افزاری بوده . حتما مابع تفاوت به حساب شما واریز میگردد.

مقالات مرتبط

با ساختن حساب کاربری در زمان خرید صرفه‌جویی کنید

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

کد وارد شده در پیامک بازیابی را اینجا وارد کنید

تومان
تخفیف شما : تومان

تومان

رنگ
سایز