نتیجه‌ای یافت نشد
چگونه استایل خود را پیدا کنیم؟

چگونه استایل خود را پیدا کنیم؟

استایل شما در واقع نشان دهنده شخصیت شما است. این‌که شما در طول روز چه پوششی از چه جنسی از جمله چرم دارید نشان دهنده‌ی جنبه‌های مختلفی از شخصیت شما است.

استایل شخصی شما به این معناست که شما چه دیدی نسبت به خود دارید و بر چه اساسی رفتار می‌کنید. آن چیزی که شما به‌عنوان استایل خود انتخاب می‌کنید باید مطابق سلیقه شما نیز باشد. سبک لباس پوشیدن هر فرد با فرد دیگری متفاوت است برای مثال برخی از افراد از استایل رسمی دارند و برخی دیگر تجملاتی یا غیررسمی.

در دنیای مد و استایل هیچ معیار قشنگی و زشتی وجود ندارد و همه چیز بر اساس سلایق افراد است. موضوع دیگری که در انتخاب استایل مناسب به شما کمک می‌کند فرم هیکلتان است. شما بر اساس آن می‌توانید از لباس‌های جذب یا گشاد استفاده کنید.

در ادامه نکاتی را برای پیدا کردن استایل شخصی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

استایل شخصی

 

نکات و راه های پیدا کردن استایل شخصی

در این بخش از مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم که به شما در پیدا کردن استایل خاص شخصیتان کمک کند تا بتوانید بهترین خود را نشان دهید.

 

آیا فرم بدن خود را می شناسید؟

در ابتدا برای پیدا کردن استایل شخصی خود باید به این موضوع دقت کنید که بهترین قسمت بدن شما کدام است؟ نقطه ضعف بدنتان کدام است؟

برای این‌که استایل بهتری داشته باشید باید روی قسمت‌هایی از بدنتان که فرم بهتری دارند فوکوس بیشتری داشته باشید و ضعف‌ها را پوشش داده و به نقاط مثبت تغییر دهید. برای مثال اگر پاهای کشیده و بلندی دارید از شلوارهای جذب یا دامن و کفش چرم زنانه تخت و کیف چرم استفاده کنید تا بیشتر از قسمت‌های دیگر به چشم بیایند. اگر پوست روشنی دارند از لباس‌های تیره استفاده کنید تا بهتر دیده شود.

مثال دیگر این است که اگر شما پاهای تو پری دارید بهتر است از شلوارهای طرح‌دار و کوتاه استفاده نکنید ‌به‌جای آن از شلوارهای ساده و بلند استفاده کنید تا پاهای شما کشیده به چشم بیایند. امروزه هیکل بیشتر خانم‌ها به شکل گلابی است یعنی کمر باریک و باسن بزرگی دارند. در این شرایط بهتر است که روی بالاتنه فوکوس بیشتری داشته باشند و از پوشیدن لباس‌های طرح‌دار برای پاها خودداری کنید.

 

تاثیر فرم بدن در استایل

 

از مد روز پیروی نکنید

همان‌طور که می‌دانید امروز دنیای فشن و مد بسیار گسترده شده‎اند و هر روزی با استایل‌های مختلف و زیادی روبه‌رو می‌شویم که گاهی از نظرمان جلوه خوبی ندارد. ممکن است مد شما را از سلیقه شخصی‌تان دور کند و به استایلتان آسیب جدی وارد ‌کند. برای مثال اگر شما برای همراه و همراستا شدن با مد هر روز استایل خود را عوض کنید آیا از استایل شخصی خودتان چیزی باقی می‌ماند؟

در همچین شرایطی استایل شما با صدها انسان دیگر یکی می‌شود و دیگر هیچ تفاوتی بین شما باقی نمی‌ماند. اگر می‌خواهید استایل شخصی خود را داشته باشید باید از دنیای فشن و مد دوری کنید جز در مواردی که مد روز و سال با باورهای شما یکی بوده یا مشابه باشند. در غیر این‌صورت دنیای مد تصمیم میگیرد که ظاهر شما به چه شکلی باشد.

مطالعه استایل های روز

استایل کلاسیک - استایل مینیمال - استایل دارک - استایل لش

البته اگر مشکلی با همراه مد بودن ندارید می‌توانید راه خود را ادامه دهید.

در استایل به مد توجه نکنید

استایل خود را پیدا کنید

برای این‌که بتوانید استایل مخصوص خود را بر اساس سلایقتان پیدا کنید باید به ویژگی‌های خود توجه بسیاری کنید. اگر به ستاره‌های معروف دنیا توجه کنید می‌بینید که هر فرد استایل و سبک خاص خود را دارد و از آن پیروی می‌کند. برای مثال آریاندا گراندی به موی دم اسبی خود معروف است یا کیم کارداشیان به لباس‌های چسبان خود معروف است.

در واقع شما باید استایل خود را جوری انتخاب کنید که مردم با دیدن آن‌‎ها یاد شما بیفتند. باید یک استایل شخصی برای خود انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

 

با چه مدل لباسی احساس بهتری پیدا می کنید؟

شاید تا به حال تجربه خرید لباس‌هایی را داشته باشید که بسیار زیبا روی تن‌تان می‌نشنید و باعث می‌شوند نسبت به خود و استایلتان احساس خیلی خوبی داشته باشید؟!

در واقع پوشیدن این چنین لباس‌هایی اعتماد به‌نفس شما را چه در راه رفتن و چه در صحبت کردن افزایش می‌دهد اما ممکن است لباسی داشته باشید که با پوشیدن آن احساس بدی نسبت به خودتان به شما دست بدهد. شما باید هنگام خرید لباس‌هایتان لباسی را انتخاب که حس بهتری با شما می‌دهند و باعث خجالت کشیدن شما نمی‌شوند.

 

با چه مدل لباس احساس بهتری دارید

 

از چه مدل لباس هایی خوشتان نمی آید؟

برای این‌که متوجه شوید چه مدل لباس‌هایی به شما نمی‌آیند و در واقع از آن‌ها خوشتان نمی‌آید باید ابتدا سلیقه خود را بشناسید. برای مثال بعضی افراد علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های تجملاتی یا رسمی ندارند، برخی دیگر از پوشیدن لباس‌های چرم، اکسسوری، صندل و کمربند چرم بیزارند. این‌که از یک لباس بدتان می‌آید به منظور بد بودن آن نیست بلکه با سلایق شما جور در نمی‌آید و ممکن است از نظر دیگر افراد مناسب باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید : لایف استایل چیست

 

پوشیدن چه مدل لباس هایی مناسب هستند؟

همانطور که می دانید لباس‌هایی هستند که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند یا از مد نمی‌افتند. این مدل لباس‌ها کارایی بسیار زیادی دارند و داشتن آن‌ها بسیار ضروری و لازم است مانند کیف چرم مردانه و کفش چرم مردانه و زنانه . که در ادامه به برخی موارد دیگر از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1. شلوار مشکی: مهم‌ترین و ساده‌ترین لباسی که حتما باید در کمدتان موجود باشد شلوار مشکی است زیرا مشکی یک رنگ غالب است و با هر مدل لباسی که داشته باشید ست می‌شود.

2. بلوز سفید: در واقع رنگ سفید رنگی است که همیشه کارایی خود را دارد و می‌توانید با پوشیدن بلوز سفید از هر مدل شلواری در هر رنگی استفاده کنید. زیرا سفید یک رنگ خنثی است.

3. بلوز یقه اسکی: در فصل‌های سرد سال داشتن بلوز یقه اسکی بسیار واجب است زیرا با هر مدل لباسی ست می‌شود و باعث می‌شود استایتان به صورت لایه لایه شود.

4. جین: کت جین و شلوار جین از آن دسته لباس‌هایی هستند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و همیشه طرفداران خود را داشته‌اند. لباس‌های جین جذابیت بسیار زیادی دارند و محدود به سن خاصی نیستند.

 

کلام آخر

بیشتر افراد هنگام خرید لباس، لباسی را انتخاب می‌کنند که زیبایی بیشتری داشته باشد و مطابق با سلیقه آن‌ها باشد. در هنگام خرید لباس باید به رنگ و کارایی آن نیز توجه کنید زیرا ممکن است لباسی مناسب با شرایط و رفت آمدهای شما نباشد. برای این‌که بتوانید از هزینه‌های اضافه جلوگیری کنید باید سبک و استایل خود را بشناسید و درباره آن اطلاعات کسب کنید.

 

جیدترین محصولات چرم کاکتوس

کیف 2024

کفش مجلسی زنانه

صندل زنانه

۱۴۰۳/۲/۱۰ ۱۰:۴۴ استایل دخترانه
ثبت نظر

مقالات مرتبط

با ساختن حساب کاربری در زمان خرید صرفه‌جویی کنید

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

کد وارد شده در پیامک بازیابی را اینجا وارد کنید

تومان
تخفیف شما : تومان

تومان

رنگ
سایز